הגרלות לוטו בישראל ובעולם

אחת הדרכים היותר חלומיות של מרביתנו היא זכייה בלוטו, כזו שתאפשר לנו סופסוף לשים מאחורינו את מרבית הצרות הכלכליות, אלו השייכות לעתיד ואלו השייכות להווה בצורה קלה ופשוטה דרך מילוי טופס וכמה מספרים. בארץ ובעולם הגלות הלוטו מקבלות יותר מקום משהיו בעבר, בין אם בתרומה של מוסדות הלוטו השונים ובין אם במגוון דרכים למלא טפסים ולזכות בהגרלות מבוססות מזל. לצד כל אלו גם סכומי הזכייה גדלים משנה לשנה, כאשר רק בעשור האחרון נעשו הגרלות בשווי כולל של חמישה מיליארד דולרים במספר מדינות שונות כמו גרמניה, ספרד, ארצות הברית ועוד.

מספרים הולכים וגדלים

השנים האחרונות הביאו להגדלה משמעותית של פרסי הזכייה בלוטו גם בישראל וגם בעולם, כאשר בישראל הזכיות גדלות עם השנים ואפשר לצפות ביותר זכיות בסכומים נכבדים כמו מאה מיליון שקלים ולעיתים אף יותר. המגמה הזו נמשכת גם בעולם, כאשר לא מעט מהזכיות שוברות שיאים עם זכיות בסכומים מעל ל200 מיליון דולרים ובכמה מדינות, סכום הזכייה אף טיפס לכדי מילארדי דולרים. אל כל אלו מצטרפות לא מעט שיטות שונות למילוי טפסי לוטו, אלו יכולים להיעשות כיום בצורה מקוונת ופשוטה או דרך מנוי פיס ובלא מעט מקרים גם דרך אפליקציה בטלפון. כך בעצם הפכו הגרלות לוטו בישראל ובעולם, לא רק לבעלות סכומים גדולים יותר אלא גם פשוטות ומהירות יותר להשתתפות.

סוגים של הגרלות

הפופולריות של הגרלות הלוטו בישראל ובעולם אפשר לראות דרך התורים בדוכני הלוטו, אך כמו שציינו מעל גם בצורה מקוונת ופשוטה. על כן גם השיטות השונות להגלות הלוטו השתנו, החל מהוספת מספר חזק אל ההגרלות, הגרלת אקסטרה ואפילו תחומים שונים כמו הימורי של מרוצי סוסים, משחקי כדורגל בארץ ובעולם ועוד סוגים שונים ומגוונים של הגרלות מבוססות מזל ולוטו. כל אלו אינם רק מנת חלק של הישראלים, אלא קיימים במגוון רחב של מדינות מערביות, כאשר בכל מדינה הגרלת הלוטו נעשית על פי הפופולריות והייחודיות התרבותית של המדינה. כמו למשל משחקי בינגו הנחשבים למשחקי מזל די שכיחים בארצות הברית ובישראל לשכיחים קצת פחות.