נעליים נוחות לחורף

עם חילופי העונות ככל הנראה שרובנו נתבקש לבצע מגוון רחב של שינויים, פעולות תחזוקה שונות וכמובן רכישה של נעליים נוחות לחורף. פריט לבוש זה הפך בשלושת העשורים האחרונים לא רק לפריט לבוש שיש לשמור אל חודשי החורף המועטים במדינת ישראל החמה, אלא מהווים גם אמירה אופנתית שיכולה לא רק לדלג מעל השלוליות אלא גם להשתלב גם בלבוש חורפי ממש או בלבוש קיץ. עם זאת אחד היתרונות כיום ברכישה של נעליים ולרבות נעליים נוחות לחורף, יהיו כמובן מנעד העצום של חנויות ביגוד והנעלה המציעות מגוון עצום של מבצעים לחודשי החורף, בין אם בקנייה מקוונת או בקנייה פרונטלית.

נעליים נוחות לחורף עבור נשים

בחיפוש אחר נעליים נוחות לחורף עבור נשים נוכל למצוא מנעד עצום של נעליים, בין אם נבקש לרכוש נעליים ממותגות ועד אל נעליים "פשוטות" או שפשוט יוכלו לשמור על הרגל שלנו יבשה בימים הגשומים. הדגם הראשון הינו דגם "מגף" או "מגפון" דמוי נעלי בלנסטון, המוצע כיום דרך מספר חנויות שונות החל מ"פאולה" ועד אל טבע נאות וכמובן חברת בלנסטון עצמה. נעליים אלו אטומות לחלוטין ומאפשרות שילוב מצוין לכל סגנונות הלבוש כאשר מחירן נע בין 250 עד 410 שקלים. דגם נוסף וכמעט וותיק אלו מגפי השלג המגיעות גם כן במגוון דגמים וחברות שונות, כאשר היתרון המשמעותי שלהן הוא הפרווה שתוכל לחמם את הרגליים שלנו בצורה מעולה. מחירן של נעליים אלו נע בין 150 עד ל320 שקלים.

נעליים נוחות לחורף עבור גברים: חשוב לומר כי החיפוש עבור נעליים  נוחות לחורף גם עבור גברים וגם עבור נשים, יכלול לא פעם נעליים שיכולות להיות שימושיות גם לנשים וגם לגברים. כך למשל מגפיים עמידות עם בטנה תרמית ושלל עיצוב מאפשר סגירה מהירה עם שרוך מתכווץ, כאשר העלות של מגפיים כאלו נע בין 126 עד 250 שקלים. סגנון נוסף ולא פחות מחמם של מגפי חורף עבור גברים, ניתן למצוא גם דגמי מגפיים הכוללים ביטנת פרווה מחממת תחת עיצוב של מגפיים או מגף קרסול. העלות של מגפיים אלו נעה בין 160 עד 310 שקלים לזוג.