פרויקטים מובילים פינוי בינוי חיפה

העיר הבירה של אזור הצפון הלא היא חיפה, מתקדמת בשנים האחרונות אל עבר תנופת בנייה מחודשת כאשר בראשיתה מנעד הולך וגדל של פרויקטים של פינוי בינוי בעיר. פרויקטים אלו התמקמו באזורים שונים ברחבי העיר, ומותירים גם למשקיעים למצוא דירות מעולות באזורים מתחדשים וגם למשפחות צעירות למצוא את הדירה המרווחת והבאה שלהם. את כל אלו ניתן למצוא כיום בין שכונת אלמוגי הקרובה לטכניון וגם בשכונת ויתקין הלא רחוקה משם. פרויקטים אלו נמצאים בשלבים שונים, כאשר בעיר עתידים לרקום עור וגידים עוד מספר הולך וגדל של פרויקטים ברחבי העיר לצד שיפור נרחב של תשתיות ציבוריות.

הפרויקטים המובילים של פינוי בינוי בחיפה

  • נופי רוממה
    הפרויקט הנפלא שעודנו נמצא בשלב היתרי הבנייה, מציע תמהיל דירות של בין 4 עד 5 דירות, בעלות מרווח ונוף מעולה אל הים כאשר מבין הדירות השונות נוכל גם למצוא דירות פנטהאוז ענקיות ומטריפות. המיקום בשכונת אחוזה היוקרתית איננו רק היתרון היחידי בפרויקט בעל 14 דירות, אלא גם אביזרי מטבח מעולים כמו משטח אבן שיש קיסר, ריצוף 80*80, מערכת חשמל תלת פאזי ועוד הכנות רבות ומעולות שהופכים את הבחירה בפרויקט לברירה הטבעית.
  • חורב 43
    המיקום המושלם בלב העיר, בקרבה אל האוניברסיטה מציע דירות שלושה חדרים החל משתי מיליון שקלים! כאשר בפרויקט ניתן יהיה לרכוש גם דירות בנות 4,5, 6 חדרים ואף פנטהאוז מפואר. כל דירה תוכל להנות לא רק מהמיקום המעולה, מקומות הבילוי אלא גם מדירות מרווחות, מרפסות גדולות ודירות מאורות. אל הבניין  אל כל אלו מצטרפים גם רמת אבזור מהגבוהות בעולם הבנייה, עם מותגים מובילים החל מחדרי האמבטיה ועד לריצוף הסלון והחדרים.
  • ליטניס 11
    אחד הפרויקטים אשר נמצאים כבר בשלבי הקמה מתקדמים, מציע דירות מעולות החל מדירות פנטהאוז בנות חמישה חדרים וגודל של עד 133 מ"ר, ודירות ארבה חדרים החל משתי מיליון ושמונה מאות שקלים. הפרויקט שאמור לכלול כ12 דירות, ממוקם גם באזור מעולה ומבוקש, כאשר ממנו נוכל להגיע אל המרכז העיר תוך כמה דקות הליכה.