מכוני שמיעה מומלצים

עולם הרפואה ידוע ביכולת שלו לספק לא מעט פתרונות שונים, אשר מסוגלים במידה רבה לשנות את אופי  החיים של חולים רבים. בין אם מדובר בגילויים רפואיים ופיתוחים שונים כמו עדשות מגע, שתלי שיניים ואפילו סוגים שונים של פרוטזות מתקדמות במיוחד. אך כאשר מדובר בלקות שמיעה, הפתרונות לסובלים כיום ממגבלה זו הינם רחבים, בין אם מדובר ביכולת לוודא ולמצוא את מקור ליקוי השמיעה ועד היכולת להרכיב בצורה מותאמת אישית את מכשיר השמיעה. לכן כיום נוכל למצוא מגוון של מכוני שמיעה מומלצים, אשר יוכלו לא רק לבצע את הבדיקות המקיפות והדרושות לכל סוג של לקות שמיעה, אלא גם להתאים מכשיר שמיעה יעיל ואפקטיבי.

מכוני שמיעה מומלצים במרכז

בדיקות שמיעה כיום ניתן לעשות באזורים רבים ולרבות במרכז הארץ, כאשר אחד המכונים הוותיקים הוא לא אחר מאשר מכון גלי קול הממוקם בעיר רמת גן. במכון זה מוצעים מגוון בדיקות שמיעה שונות, החל מבדיקות שמיעה מותאמות לילדים ועד לבדיקות ברה. מכון גלי קול אמון לא רק על התאמה של בדיקות השמיעה לצורכי המטופל, אלא גם בהתאמה בין מגוון של מכשירי שמיעה זעירים ועד לטיפולים אישיים ביכולת היגוי ובעיות שפה נוספות. בעיר תל אביב נוכל למצוא את מכון השמיעה מדיקל הסנטר, המציע מרכז רפואי מתקדם וחדשני בו ניתן לבצע לא רק בדיקות שמיעה מכל הסוגים אלא גם בדיקות דם משוכללות, בדיקות אק"ג ועד אל לטיפולי תיירות שונים.

מכוני שמיעה ניידים

לא פעם הסובלים מבעיות ליקוי שמיעה סובלים מעוד מספר לא קטן של מגבלות, בין אם מדובר בקושי בהליכה, בבעיות לבביות ועוד. אחד המכונים שיאפשרו בדיקת שמיעה ביתית והתאמה של מכשירי שמיעה מתקדמים, יהיה רשת מכוני השמיעה אופקים הממוקמת בעיר מודיעין. דרך מכון שמיעה זה ניתן לקבל ניידת שירות אשר תוכל לא רק לבצע מספר בדיקות שונות, אלא גם לבצע ניתוח של התוצאות במקום וכמובן התאמה של מכשיר שמיעה. מכון נוסף הוא כמובן מכון השמיעה הישראלי, המציע גם התאמה של מכשירי שמיעה אך גם בדיקות מתקדמות גם בבית הלקוח הכוללת גם סקירה רפואית של הנבדק ועד לטיפולי שיקום שונים.