בואו לגלות את קבלה לעם

ארגון קבלה לעם הוא ארגון השם על דגלו להביא את חכמת הקבלה לכל שכבות העם. ללמד ולהפיץ אותה ברחבי הארץ ובעולם. הארגון מפרסם ספרי קבלה אותנטיים לצד ספרי קבלה הנכתבים עי מורה הדרך הרב ד"ר מיכאל לייטמן, תלמידו וממשיך דרכו ומשנתו של הרב ברוך אשלג צז"ל ומקיים קורסים למאות ואלפי אנשים.

נשמע מאד רשמי, נכון? בואו אספר לכם מהי הקבלה בשבילי. לפני 10 שנים לערך, התחלתי לחשוב ברצינות על משמעות חיים. למה בעצם אנחנו חיים? האם יש מטרה גדולה מעבר? בחיפושיי הגעתי לערוץ הקבלה בטלויזיה בימים ההם. התחלתי להקשיב בחצי אוזן להרצאות שהיו נשמעות לי בתחילה  כמו ג'יבריש מעולם אחר..ועד שהתחלתי להרגיש שאני מקבלת תשובות אמיתיות להרבה שאלות ששאלתי את עצמי כל חיי. 

החיים הם לא מקרה  ואנחנו יותר מאשר בעלי חיים הרוצים לשרוד אלא יש בנו ניצוץ אלוהי המבקש להכיר את עצמו, את אלוהיו ובעיקר מבקש לאהוב. כל ניצוץ כזה הוא ייחודי וחד פעמי לכן כל אדם חשוב ונחוץ במערכת הגדולה של הטבע. 

חלק גדול מהתהיות שלי בחיים היו תמיד – למה אנשים לא מסתדרים? למה יש כל כך הרבה שינאה? איפה היא האהבה? הקבלה נותנת תשובה ברורה וחד משמעית בנושא – מהות האדם הוא רצון לקבל הנאה אבל הבעיה היא שהוא רוצה הכל למען עצמו. האגו האנושי שגדל מיום ליום רוצה לקבל את ההנאה שלו על חשבון אחרים, לנצל, לשלוט ואפילו להרוס. ולכן מיום ליום קשה לנו יותר, אומללים יותר כי התכונה הזאת גורמת לנו לחיות במלחמה תמידית זה מול זה ומסבה לנו ולכל הסובב אותנו סבל רב.  הרצון הזה הוא בניגוד להתנהלות כל שאר הרמות בטבע ולכן מוציא את כל המערכת הגדולה מהאיזון וזוהי גם הסיבה לכל המחלות והאסונות בחיינו. 

חכמת הקבלה מסבירה לנו את המצב האנושי והכי חשוב שברשותה גם הפתרון! חכמת הקבלה היא גם שיטת החיבור כלומר ברשותכם השיטה איך להתחבר מעל לאגו, מעל לכל ההבדלים באנשים, בקשרי אחווה ואהבה! 

אם אתם כמוני פותחים את החדשות בתדהמה , מרגישים את העוינות והאיבה הבוערים בין האנשים בארץ  ודואגים לעתיד המדינה, המשפחה, העולם כולו , אז אני בטוחה שאתם מבינים כמה חשובה המתנה שקיבלנו מאבותינו לתקופה שלנו בדיוק. 

בואו  לקבל תשובות לכל השאלות על החיים ולחיות באיזון, בסקרנות, בשימחה . להכיר את חוקי הטבע ולשפר את החיים בכל המובנים.  חכמת הקבלה היא במיוחד בשבילנו עם ישראל. העם הכי מגוון ומיוחד בתבל!! החוכמה ניתנה לנו כדי שנוכל להתחבר מחדש באהבת אחים ,  לאזן את האגו שלנו ולהביא את האור לכל שאר העולם. לימודי קבלה לעם – בואו ללמוד לאהוב.