עדשות ראיה פופולריות לנשים

איזכור ראשוני כל שהו לעדשות ראיה נעשה אי שם בשנת 300 לפני הספירה, אז תוארו המשקפיים כשני עדשות שחוברו אל מתקן עץ ייעודי וקטן שעזרו בעיקר לשם הקריאה מקרוב. עם השנים עדשות הראיה הלכו והשתכללו, כך שלצד חידושים רפואיים שונים נעשו שכלולים שונים גם בכל הנוגע לסטיילינג של עדשות הראיה. כיום מרבית הפריטים שאנו לובשים הינם פריטי אופנה, החל מהגרביים הביתיות שלנו ועד לשעון או השרשרת שנלבש. ובהתאם לתפישה האופנתית ההולכת ורווחת, גם עדשות הראיה מדביקות את הקצב ובכל הנוגע לאוכלוסיית המין הנשי, אפשר לומר כי ישנם גם לא מעט עדשות ראיה פופולריות במיוחד עבורן.

עדשות ראייה לשימוש קרוב ומשרדי

עבודה משרדית וקריאה מרובה גורמים למאמץ לא קטן עבור העיניים, כמובן שככל שהגיל מתקדם כך גם התאמצות העין נשחקת מהר יותר ומצריכה עזרים שונים על מנת לקרוא בצורה בהירה. הפתרון המושלם לכך וגם לנשים הוא כמובן עדשות משרדיות (Office lens), אשר יכולות להיות מתאימות גם לנשים שמבלות את מרבית זמנם בתוך המשרד או כאלו העושות שימוש רב בקריאה מרובה. חלק מהמשתמשים בעדשות ראייה אלו לעיתים נעזרים גם במשקפי קריאה, המשמשים לקריאה ממרחקים קרובים במיוחד. עם זאת שני סוגי העדשות הללו מגיעות כיום במגוון רחב של עדשות מסוגננות ומעוצבות, כך שהבחירה בין עדשות לקריאה או למשרד יכולות להיעשות בכל זאת בסטייל לא קטן.

מגוון סוגים של עדשות ראייה

מלבד השימוש במשקפיים לשם קריאה או עבודה משרדית ממושכת, ישנם לא מעט בעיות ראייה כאלו ואחרות שניתנות לגישור דרך מגוון סוגים של עדשות ראייה שונות. החל מעדשות ראיה מולטיפוקליות המאפשרות התמקדות בכל טווח ראייה, החל מבינוני ועד לרחוק ולעשות זאת בצורה מדורגת ובהתאם לתנועות הראש של חובש המשקפיים. לצד עדשות אלו גם עדשות כמו "ביפוקל" מאפשרות מענה לבעיות עיניים דו מוקדיות. אל כל אלו כמובן מצטרפות גם עדשות ראייה ספורטיביות או עדשות ראייה במשקפי שמש מותאמים, וכמובן שכל עדשות המשקפיים יכולות להגיע כמובן בדגמים שונים, צבעים כאלו ואחרים ולהתאים למגוון סוגים שונים של לבוש.