מחירי פנטהאוזים בתל אביב

פנטהאוז תל אביב

אחד החלומות של רוב האנשים זה לגור בבית מרווח ומפנק, אם אפשר גם להוסיף מרפסת שמשקיפה אל הים התיכון ותקבלו את פנטאהוז שתמיד חלמתם עליו. ולאלו מכם שרוצים להפוך את החלום למציאות ולמצוא פנטהאוז באזור מלא ים ושמש מפנקת, אז זו התקופה הטובה ביותר להתעדכן במחירי הפנטאהוזים של תל אביב, לכן אנו עשינו עבורכם מיפוי קצר של מחירי הפנטהאוזים בתל אביב כיום. 

אזורים
העיר תל אביב שמשתרעת על קרוב לחמישים ושלושה קילומטרים משנה את הפנים שלה בקצב מתמיד, החל מאזור עג'מי שביפו ועד הצפון הישן ומרכז העיר. בכל אזור כיום תוכלו לראות או פרויקט חדש בשיא הבנייה שלו או בחידוש מבנה שאוטוטו אמור להסתיים. כל אלו בעצם מביאים לעליה במספר דירות הפנטהאוז שבתל אביב ובצורה יחסית גם מגוון של מחירים. לכן חשוב לדעת שלכל אזור בתל אביב יהיה מחיר שונה. עוד פרויקטים מעניינים – https://yav.co.il/פנטהאוז-למכירה-בתל-אביב/

טווחים
בשכונת עג'מי שביפו תוכלו למצוא טווח מחירים מגוון מאוד, כאשר ברוב האזורים דירות הפנטהאוז הם פרויקטים חדשים קובע את הטווח המחירים בין שלוש מליון שקל ועד לחמש עשרה מליון שקל.
שכונת עג'מי ויפו בכלל צוברת תאוצה בהתפתחות שלה ובפרויקטים החדשים שמתווספים כמעט כל שנה, לכן תוכלו למצוא מגוון רחב כזה של מחירים אך מעט דירות פנטהאוז "ותיקות".
בשכונת הצפון הישן החלוקה בין המחירים היא דווקא מעט יותר גבולית וללא שינוים גדולים, נכון שגם שם תוכלו למצוא דירות פנטהאוז במחירים של שלוש מיליון וחמש מיליון. אך הצפון הישן גם הוא כמו רוב פני העיר תל אביב, עובר שיפוץ רציני ובתוך השכונה ישנם מעל לעשרה פרויקטים בו זמנית. לכן המומצע למ"ר בצפון הישן הוא בין 45,000 ל 62,000 וביפו המומצע למ"ר הוא 35 אלף. במרכז העיר למשל תוכלו למצוא מומצע למ"ר שנע בין ארבעים לחמישים אלף. כדאי לבדוק גם את https://www.recanati-residence.com/

סיכום
חשוב לדעת כי כיום רוב העיר תל אביב עוברת מתיחת פנים ויחד עם זאת גדלות האלטרנטיבות, במיוחד אם אתם מחפשים אחר פנטהאוז. רק שכן חשוב לדעת מה הוא המחיר שתרצו להשקיע בנכס, כך תוכלו לדעת הכי טוב איזה אזור הוא מתאים עבורכם.