הדיסקרטיות של חיתולים למבוגרים

זקנים

הטכנולוגיה והפיתוחים האחרונים בתחום הרפואה למבוגרים מאפשרים גם לקשישים רבים הסובלים מבריחת שתן להישאר אנשים פעילים וחברתיים ולהצליח לנהל את בריחת השתן שלהם. בעבר היה כמעט בלתי אפשרי לנהל חיים נורמליים וכל שכן להמשיך לעבוד כרגיל במקרים של בריחת שתן. אך השימוש כיום בחיתולים למבוגרים המאפשרים להתנהל בצורה דיסקרטית כמעט כרגיל חוללה שינוי עצום באיכות החיים של אותם אנשים. מה צריך לדעת על השימוש בחיתולים למבוגרים בזמן העבודה:

אחסון החיתולים – אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא להבין היכן תאחסני או תאחסן חיתולים נוספים לשימוש עתידי. לעיתים זו ארונית או מגרה בשולחן אך חשוב שיהיה מקום שרק לכם תהיה גישה אליו. רצוי שיהיה מקום בסמיכות למקום בו תוכלו להחליף חיתולים באופן קבוע ולהמשיך בעבודה.

• בחירת הבגדים המתאימים לעבודה – לא משנה מה קוד הלבוש במקום העבודה שלך, תצטרכי או תצטרך לבחור בגדים שיאפשרו לך ללבוש חיתול בצורה נוחה ודיסקרטית. בעבר אנשים שסבלו מבריחת שתן בחרו בגדים רחבים וארוכים המסתירים את הנפיחות או הצבע הלבן של החיתולים. כיום, אין צורך לעשות זאת. חיתולים מודרניים יכולים להשתלב מתחת לבגדים האופנתיים ביותר. עם זאת, עדיין צריך לוודא שהבגדים שלך מתאימים לסוג החיתולים שנבחרו.

• בחרו בגודל הנכון של החיתולים – אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הגודל בו אתם משתמשים. כיום, ישנו טווח גדול מאוד של גדלים. ככל שתהיה חוסר התאמה גדולה יותר בינך לבין החיתול כך תגדל חוסר הנוחות וכתוצאה מכך הפגיעה בתפקוד וההתנהלות היומיומית – https://www.goldpharm.co.il/product-category/%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%97%d7%aa-%d7%a9%d7%aa%d7%9f/%d7%97%d7%99%d7%aa%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9e%d7%91%d7%95%d7%92%d7%a8%d7%99%d7%9d/

• כיצד תיפטרי או תיפטר מהחיתול המשומש? חלק מהאתגר בניהול בריחת שתן הוא השלכת החיתול המשומש במקום העבודה. מכיוון שרוב העובדים צריכים להשתמש בשירותים ציבוריים, זהו מקום פחות מומלץ להשלכת החיתולים. בחרו חדר עם פח גדול או לחלופין פח בחדר אשפה בקרבת מקום המרוחקים מחבריכם לעבודה ושקלו להשתמש בשקיות סילוק ריחניות שניתן לקנות באתרים שונים.

• הכינו תוכנית להתמודדות עם בריחת שתן בעבודה – אם העבודה שלכם שגרתית יהיה לכם קל יותר, אך כדאי להיות ערוכים למקרים ותגובות. לדוגמא, אם אתם מחוץ למשרד אז כיצד תוכלו להצטייד בחיתול להחלפה וכיצד תחליפו ותיפטרו מהמשומש?