איפה לאכול שניצל מעניין בתל אביב?

המטבח הישראלי מורכב מלא מעט מנות שונות וממגוון תרבויות כמו קובה, קוסקוס, קיגל ועוד ועוד מנות מעולות וטעימות. אך אחת המנות היותר פופולריות אשר חוצה גם כל תרבות היא לא אחרת מאשר מנת השניצל, שהגיעה אלינו היישר מוינה ולה אינספור צורות הגשה הכנה וחומרים שונים ממנה היא מורכבת.
ואם תרצו לפנק את החך שלכם במנת שניצל מיוחדת כזו שעוד לא טעמתם, תוכלו לעשות זאת בעיר התרבות והאוכל של ישראל- תל אביב. שם תמצאו לא מעט מסעדות ומטבחים שמוסיפים טעמים מפולפלים שמעולם עוד לא הכרתם, אז לפני שאתם מזמינים את ארוחת הצהריים הבאה שלכם הנה כמה שניצלים מעניינים בתל אביב.

עסיסיות ועובי

לאלו מכם המנסים לשחזר טעמים מהמטבח של אמא או סבתא, דעו לכם שתוכלו לעשות זאת דווקא בעיר תל אביב המרכזת לתוכה לא מעט סגנונות ותרבויות שונות. השניצל הראשון שנעשה לכם אתו היכרות הוא לא אחר מאשר השניצל של עוזי במסעדה של עוזי, שאצלו תוכלו למצוא שניצל עסיסי ועבה עם טעמים מתפרצים בכל ביס. את השניצל עוזי מכין כאשר בתחילה חזה העוף נעטף בקמח מצה ולאחר מכן עובר את הליך הביצה והטיגון, נתון שבהחלט מוסיף לא מעט לטעם השניצל ולעובי שלו.  את השניצל תמצאו ברחוב הקישון 20

ללא גלוטן

בשנים האחרונות עולה הביקוש לאוכל ללא גלוטן ואם בעבר היינו מכירים לחמניות ללא גלוטן או מנות מאוד ספציפיות ללא גלוטן.  אז הנה מתגלה לנו מסעדה חדשה שהיא כולה ללא גלוטן וגם מחזיקה במנת שניצל מפתה והיא לא אחרת מאשר גלוטריה, לה גם מאפיה ומסעדה עם מגוון רחב של מנות ללא גלוטן ואחת מהן היא כמובן מנת שניצל מעולה. את המנה המעולה תוכלו לקבל יחד עם תוספת פירה וללא שום גלוטן, בעובי בינוני אך עסיסי ועשוי היטב.  את המסעדה תמצאו ברחוב אריה דיסנצ'קי 5

עם הגודל והתוספת

שניצל תל אביב נוסף, השלישי במספר, ממוקם לא רחוק מאזור השוק, והוא כמובן שייך למסעדת "הכבושים" אשר ממוקמת ברחוב הכובשים 48. השניצל שאמור לכבוש גם אתכם מופיע בגודל די גדול אך לא עבה מידי ולבטח לא דק מידי, הטעמים המוקפדים שלו כוללים חרדל צ'ילי גרוס וטיגון מושלם.
אבל התיבול הוא אינו גולת הכותרת של השניצל, כאשר את הפירה של הכובשים תקבלו בצבע חום עם בטטה ובצל מקורמל.